carolinegraahn

Alla inlägg under december 2012

Av Caroline Grahn - 29 december 2012 21:04

När folk inte ens kan acceptera mig för den jag är är det bara packa och dra. Lika när någon lovar något sen struntar i det och ljuger gång på gång.
Jag har berättat innan om min pappas alkohol problem och det är just det detta handlar om. Personen som är inblandad lovade mig från början att han skulle ge fan i spriten, han hade ett uppehåll i 2 månader drygt. Men sen så fick jag se gång på gång via hans Facebook att han drack. Detta upprepades under en lång period och jag sa till han att jag inte ville umgås med en likadan person som min pappa. Så nu är han helt borta från min sida.

Av Caroline Grahn - 3 december 2012 18:56

Hejhej.
Hatar mitt liv just nu. Kan inte folk bara fatta att jag inte mår nå bra? 2 av mina vänner har nyligen dött och min lotsas pappa kan gå och ta sig någonstans. Han är verkligen den värsta människan i världen. Allt är mitt fel hit och dit. Han skulle kunna lappa till mig så jag blir helt väck. Vill inte ens vara i närheten av honom.
Och det jobbigaste är att han ska försöka bossa över mig som om han vore min pappa. Men det kommer han aldrig att lyckas med. Jag skiter i att min riktiga pappa dricker och har det svårt. Han kommer ändå alltid att vara min pappa. Det är han som skapa mig för i helvete.

Presentation


Tjena Tjena! Jag är en tjej på 14 år! Gillar att sporta och hoppasatt ni läser bloggen, men jag kanske inte skriver nå ofta! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards