carolinegraahn

Alla inlägg under juli 2012

Av Caroline Grahn - 18 juli 2012 18:47

Idag har det vart en lång seg dag, fast ändå en riktigt grym!!
Åkte till Sundsvall med mamma, Erik och kim! Först var vi in på någon konstig affär och köpte en mini hammock till Kim! Han passade perfekt i den!!
Efter det sprang mamma och Erik in på biltema, vet inte vad dom köpte där men! Efter de. Så kom ljuva Ikea!! Mitt favorit ställe av alla ställen har i världen! Där gick vi igenom snabbt, sen väntade mjukglassen på oss!!(a) fattar inte att set kan vara så jävla gott, det forsvinner ju direkt!!:0 aa, men nu har kg inte tid att skriva mer, har ont i tummarna!!:( hejhopp!

Av Caroline Grahn - 17 juli 2012 10:09

Nu när äntligen appen har kommit så antar jag att jag kommer skriva lite mer iallafall. Nu innan har det varit inlägg lite då och då. Men nu ska jag påminna mig själv lite om den genom vissa saker. Men jag hoppas att jag kommer ihåg den!:)
Ni kan få en fin bild på min lillebror Kim!;)

Av Caroline Grahn - 17 juli 2012 10:08

Nu när äntligen appen har kommit så antar jag att jag kommer skriva lite mer iallafall. Nu innan har det varit inlägg lite då och då. Men nu ska jag påminna mig själv lite om den genom vissa saker. Men jag hoppas att jag kommer ihåg den!:)
Ni kan få en fin bild på min lillebror Kim!;)

Av Caroline Grahn - 5 juli 2012 12:07

Hejhej. 


Nu är det såhär att imorgon händer det en sak! 

Nått läskigt och allmänt konstigt. 

Jag fyller år!!!!!! Kändes som om jag nyligen fyllt år och det är så konstiga känslor inombords just nu.

Detta år kommer jag nog ha världens underbaraste födelsedag! Fast det är ju en äcklig bitch som har förstört ena biten.  Hur fan kan man förbjuda min allra närmsta person (syster) att inte komma imorgon.. 

Hade det vart din syster så skulle du måsta åkt hem en sväng.. Jävla äckel.

Tur att en annan kommer istället iallafall. Det kommer bli så underbart! 

Nu har jag inge mer tid att skriva.. Hej! 

P.s: Osminkad på bilden-



P.S  




Presentation


Tjena Tjena! Jag är en tjej på 14 år! Gillar att sporta och hoppasatt ni läser bloggen, men jag kanske inte skriver nå ofta! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards