carolinegraahn

Alla inlägg under augusti 2012

Av Caroline Grahn - 12 augusti 2012 11:14

Hejsan!
Nu är jag riktigt trött och vill bara lägga mig i sängen igen! Men det får jag inte! Måste vända tillbaka på dygnen nu när det börjar närma sig skolan!
Fast igår och idag är jag lite sur bara för att saker och ting inte gör som jag vill. Blir så less på allt då.
Men nu ska jag fortsätta att fixa iTunes här!!(: hejdå!!!:D

Av Caroline Grahn - 12 augusti 2012 00:32

Hallå folket.
Detta har Varit en grym men tröttsam dag.. Imorse vaknade kg runt 11 ungefär och gick ner å spela Sims lite! Har äntligen fått mina nya spel nu med!:) Sen fick jag hem min dator, och fick en ny platt tv eftersom min nyligen pajat. Fast nu var det ju så att jag inte kan installera mina spel på den eftersom min syster som jag var snäll mot och lånade ut datorn till har installerat ett fejk Windows 7. Så nu ska jag installera nå mer skit på den. Fast nu sitter jag i bilen hem från Söderhamn. Var på crusingen där, fast det var ju inte direkt den roligast jag varit på. Hon jag åkte med( min syster) vart stoppad av polisen en hel drös av gubbar som gick igenom bilen. Så hade hon för starka parkerings ljus och slut burken var inte godkänd. Men hon slapp böter fast ska åka på en registrerings besiktning istället! Men Jag tror det kommer gå bra! Så nu är jag påväg hem!:) kommer säga nått mer innan jag ska sova!!:) hejdå!

Av Caroline Grahn - 1 augusti 2012 18:51

Hejhej!!:)
Idag är jag riktigt glad, hade tråkigt och gick in på bloggen och kollade hur många besökare det hade minskat. Men bara idag har jag haft 57 stycken!!:) tack så mycket att ni kollar även fast jag inte skriver, kanske ska börja slänga in minst ett inlägg om dagen. Men nu på sista tiden har det hänt mycket. Jag har flyttat emellan två rum och bytt ut saker. Är ännu inte klar och måste bli klar innan skolan börjar igen så jag kan ge allt på pluggandet. Känner att jag missa mycket förra året så måste ta igen det iår. Jag har även sagt upp vänskapen med en av mina allra bästaste vänner jag haft.. Kände att vi glidit isär varandra för mycket och nu har en av mina andra Bästavänner också slutat höra av sig. Men jag är en sån som inte hör av sig så ofta men om man kallar mig sin Bästavänn kan man väl höra av sig om dom säger att dom ska det. Men iallafall, jag bryr mig inte så mycket. Har mina andra kompisar som är så otroligt underbara och kan verkligen få mig att må bra! Sen nu så kommer jag börja på en skola som är fjorton gånger så stor som min egen. Så får säkert folk jag känner där med!! Så det kommer garanterat att gå bra. Och har dom gamla klasskompisarna med!! Men nu kan jag inte skriva mer för att jag har 6% i batteri så känns lite riskabelt!^^

Presentation


Tjena Tjena! Jag är en tjej på 14 år! Gillar att sporta och hoppasatt ni läser bloggen, men jag kanske inte skriver nå ofta! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards