carolinegraahn

Alla inlägg under maj 2012

Av Caroline Grahn - 9 maj 2012 09:22

Jag hatar verkligen att jag blir sjuk bara någon blåser på mig.

Blir så less. Nu har jag ögoninflamation eller ngt.

Jävla kevin som ska komma tillbaka till skolan och smitta ner mig. 

Jag ska döda han när jag kommer tillbaka till skolan, kanske peta in fingrarna i ögonen på han så det ser ut som att han har det igen! :D

Men en positiv sak är ju att man kan vara hemma och jobba med hur mycket matte man vill , och äta kakor med mjölk till! (a)

Så mumsigt! Älskar livet på några små få sett faktiskt!

Plus att jag har dig då! 

Älskar dig! 

Men nu ska jag gå och äta mer kakor, Hejdå! :*


Av Caroline Grahn - 8 maj 2012 21:37
När du tittar på mig vet jag inte vad jag ska göra, jag fastnar djupt in i dina ögon och jag kan inte släppa blicken från dig.
Det är helt underbart att kunna få känna din närhet, kunna hålla om dig, pussa på dig. Jag kan inte förstå att du är min! Det går bara inte att fatta!
Jag sitter nästan allltid och änker tillbaka till den första gången jag träffade dig. Du presenterade dig, och börjjade fråga ut mig! Redan då pirrades det till nästan hela tiden jag satt bredvid dig och svarade på frågor. Men sen på kvällen jag kom hem kunde jag inte sova, jag låg och tänkte alldeles för mycket. Efter det drömde jag om dig var natt som kom. och jag kunde inte släppa dig. Det var för svårt, och det skullle vara det sista jag gjorde om jag kunde veta vad som kom längre fram.
Men du och jag har ju tjaffsat och sånt redan, men WTF? Lite ska det ju vara å?
Jag tycker om dig så otroligt mycket! Det går inte att beskriva med ord och jag skulle inte klara mig utan dig längre.. Jag har blivit fast!
Du är den killen man kan föreställa sig i drömmar.
Det kan inte vara sant att du finns.. Du är helt otrolig.
När jag hör mamma typ ropa på min bror får jag ett smile. Det går inte att slutaq le när jag hör ditt namn. Jag får rysningar och det pirras som bara den när jag hör det underbaraste namnet man kan ha.
Helgen som var var en av dom bästa jag har varit ed om faktiskt! Helt otrolig. Sov så himla skönt, att känna dig bredvid mig, istället för att drömma om att du ligger där, så låg du där på riktigt! Kan inte säga så mycket om den helgen mer än att det är en av dom bästa jag har upplevt!
Jag längtar så mycket tills på Fredag! Då kommer jag få träffa dig igen!
Jag älskar dig obeskrivligt mycket!!!!!<3



   
Av Caroline Grahn - 8 maj 2012 20:43

Jaaaa, nu har jag brist på liv.. Hjälp mig.

__________________________________

Idag har jag varit med miranda fast går inte beskriva hur kul vi har haft det riktigt..

Flummade runt lite typ.

Men nu tycker jag att ni kan komma på ngt jag kan berätta om eller skriva här :p 



Av Caroline Grahn - 1 maj 2012 23:15

Jag kan verkligen inte höra ditt namn utan att jag får en ström av fjärilar i magen! 

Namnet jag jämt har i huvudet är så underbart att det inte går att klå den känslan jag har!

Det känns så skönt att somna med dej i tankarna, för då vet man att jag kommer drömma något nytt bra. Nu har jag drömt om dej i 4 dagar i rad och det är nog d0m bästa drömmarna jag någonsin haft.

Jag har dej i tankarna hela dagarna, typ allt jag ser kommer jag på något med dej. Du ploppar upp i mitt huvud hela tiden! Jag kan läsa sms från dej om och om igen, jag tänker på första gången vi träffades , då jag hela tiden tänkte på hur fin du var, och redan då pirrades det i min kropp.

Jag känner en helt obeskrivlig känsla i min kropp varje dag, och jag vet verkligen inte hur jag ska kunna beskriva den! Jag har verkligen aldrig haft sånna här starka känslor för en person innan! Jag tycker verkligen om dej! Och det ska du veta! Längtar tills i helgen! :* 



Presentation


Tjena Tjena! Jag är en tjej på 14 år! Gillar att sporta och hoppasatt ni läser bloggen, men jag kanske inte skriver nå ofta! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards