carolinegraahn

Alla inlägg under februari 2012

;D

Av Caroline Grahn - 21 februari 2012 18:10

Nu är det såhär att dom här senaste dagarna har jag haft ett tråkigt liv.. 

-Jag har inte vart med någon typ.

Har inte vart med mathias nått mer heller, helt sämst! 

Men eventuellt blir det att jag ska vara med han imorgon iallafall! 

Men det blir ju bättre om man verkligen har saknat en person sen får träffa dom! Då har man något att se frmemot! Anyway.

Klumpiga jag har ju gjort illa mej överallt nu tror jag. kan inte gå på högra foten äverhuvudtaget.

opps, fortsättning följer efter toabesök! 

Av Caroline Grahn - 20 februari 2012 19:43

Ja då blir det kanske operation snart då!

Har inte hört nått ifrån dom än men det kommer väll bli en operation troligast.

Blindtarmen ska bort iallafall, det är helt säkert, den orkar jag inte mer. Den har gjort sina bästa dagar i sitt liv den! Men om det är nått med njurarna så ska ju dom bytas ut med, hoppas jag  iallafall. Vill inte ha dom smärtorna en gång till! 

Tycker synd om tanten på skolan som fick lyssna på mitt skrik och bära ut mej! 

Det var ju inte lite pinsamt heller! Verkligen inte..

Men annars så mår jag bra, och allt är som det ska! :D

Hoppas det är bra med er också! 

Puss på er!


Presentation


Tjena Tjena! Jag är en tjej på 14 år! Gillar att sporta och hoppasatt ni läser bloggen, men jag kanske inte skriver nå ofta! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards