carolinegraahn

Alla inlägg under december 2011

Av Caroline Grahn - 24 december 2011 21:17

Hejsan svejsan!!


Nu hade jag lite tid över så tänkte att jag skulle  ta å slanga in ett litet inlägg här!

Den här bloggen är mest om mina känslor och mitt otroliga kärleksliv...


Btw.. Idag har jag kommit hem från ett underbart dygn med den bästa!!

jag kom in till stan igår runt 22.30 kanske. Och då kom han å mötte mej, sen gick vi till han och nördade lite på min ipod!  Vi klarade ut ungefär alla mina spel, fast sen kom vi till en omöjlig nivå,  så då orkade vi inte spela längre.

Efter det så satt vi och pratade lite och hade super kul.

Men egentligen var det inte meningen att jag skulle sova  där men så vart det, bara för att min syster fick nått snurr i skallen så hon mådde super illa.. 

Så då vart jag tvungen att sova där, för jag orkade inte gå till pappa som bodde 7 lägenheter bort.

Lite lat måste  man ju få vara iallafall!! Bara lite! *host*

Men när vi väl skulle sova så gick det inte för hans pappa var uppe och väsnades, men till slut somnade vi, och han höll om mej hela natten och låg å pussade på mej å allt, sen när vi vaknade så låg vi exakt lika.

Och det var den skönaste sömnen i hela mitt liv!

Har verkligen aldrig sovit så skönt i hela mitt liv!

Ni kanske får veta lite nyheter senare om ni e snäll ;)


Tjaooo!  

Måsta lägga in denna bild ;D 


Av Caroline Grahn - 14 december 2011 22:28

Gud vad jag älskar min mamma!!!

Igår fick jag hem min efterlängtade ipod! :D 

Så nu kan jag äntligen spael smurfarna!!!! :D

Jag älskar dej Monica Grahn!

Så nu sitter jag å lyssnar på¨so long godbye¨ med ¨sum41¨.

Det är den bästa låten som gjorts tycker jag! 

Finns ju andra bra med men en av dom bästa om man säger så!! :D

Fast det finns ju även en nackdel nu, och det är att det känns som om det står en 300 tons sten på mitt huvud!!

Har så jävla ont!

Men nu ska jag fortsätta spela smurfisarna, så vi hörs la snart igen!! :D 

Klös!! ;D

:D

Av Caroline Grahn - 14 december 2011 22:03

asså herregud!!! 

Mitt huve sprängs snart!!

Har så jävla ont i huvudet, och kan inte sluta tänka på en person heller.

Jag känner mej som radiostyrd, av nån och bara försöker få mej att tänka på just den personen.

Det är helt omöjligt, det går bara inte.

Den jag menar vet vem det är,  och jag menar verkligen det jag skriver.

För det är du som uppmuntrar mej varenda gång jag mår dåligt, du är som min lilla solstråle.

Det är ingen och då menar jag ingen, som kan få mej på så bra humör, och utan dej så hade jag inte klarat mej  helt enkelt.

Och bara jag får ett sms från dej och så ser jag ditt underbara namn på skärmen, så blir det som en varm rusning från topp till tå.

Nu när jag sitter och skriver detta så får jag sms från dej så jag kan inte sluta skriva, för jag är så glad!

När du frågade om vi skulle gå på bio så gjorde det min dag och min framtid! jag älskar dej så otroligt mycket och hoppas att våran vänskap kommer vara stark livet ut!

Jag vill ha dej vid min sida tills döden skiljer oss åt! Enkelt avslutat, jag älskar dej!!!!<3

  


:D

Av Caroline Grahn - 14 december 2011 22:03

asså herregud!!! 

Mitt huve sprängs snart!!

Har så jävla ont i huvudet, och kan inte sluta tänka på en person heller.

Jag känner mej som radiostyrd, av nån och bara försöker få mej att tänka på just den personen.

Det är helt omöjligt, det går bara inte.

Den jag menar vet vem det är,  och jag menar verkligen det jag skriver.

För det är du som uppmuntrar mej varenda gång jag mår dåligt, du är som min lilla solstråle.

Det är ingen och då menar jag ingen, som kan få mej på så bra humör, och utan dej så hade jag inte klarat mej  helt enkelt.

Och bara jag får ett sms från dej och så ser jag ditt underbara namn på skärmen, så blir det som en varm rusning från topp till tå.

Nu när jag sitter och skriver detta så får jag sms från dej så jag kan inte sluta skriva, för jag är så glad!

När du frågade om vi skulle gå på bio så gjorde det min dag och min framtid! jag älskar dej så otroligt mycket och hoppas att våran vänskap kommer vara stark livet ut!

Jag vill ha dej vid min sida tills döden skiljer oss åt! Enkelt avslutat, jag älskar dej!!!!<3

  


Av Caroline Grahn - 5 december 2011 16:53

Det är fan inte kul att vara olyckligt kär..

Jag fattar inte att jag jämnt ska bli det.

Allt går åt skogen för mej ¨jämnt¨..

Varför just mej för? 

Det finns så många sorters kärlek, och den här är inge vidare, jag har inte ens träffat honom.

bara skrivit lite på msn..

Det känns så himla fel alltihop.

Åååhh. vill döö!!! 

__________________________________________________________________________

Av Caroline Grahn - 5 december 2011 16:04

Älska mig för den jag är försök inte göra om mig.
Försök inte förbättra mig, så att jag ska passa dig
för då är DU inte värd mig.
Jag är ett av orginalen som vägrar
att bli en kopia av någon annan.
Älska mig för den jag är ...
gör du inte det så är det
inte mig du vill ha...
Kärlek är det enda som blir större
när man slösar med det.
Livet är en labyrint .....
man måste gå vilse några gånger för att hitta rätt....
Jag älskar dig
Jag vill inte sätta världen i brand
Bara tända en liten låga i ditt hjärta
Jag vill inte släppa din hand
För att det skulle ge mig smärta
Jag vill inte hålla dig för hårt
Men inte heller låta dig gå
Det skulle vara alldeles för svårt
Eftersom jag älskar dig så
_________________________________________________
Tänk vilka svin det finns, det kryllar av dom.. 
Det e sjukt ju..

Av Caroline Grahn - 5 december 2011 15:53

För allt du hatar hos dej själv-förlåt dej själv.

För allt du älskar hos dej själv- Förlåt dej själv.

För allt du skäms över.

För allt du är stolt över.

För allt du vill dölja.

För allt du vill visa upp.

För allt som inte blev som det skulle.

För allt du är.

För allt du ville vara..

Förlåt dej själv!

____________________________________________________________________________________________________

Av Caroline Grahn - 5 december 2011 13:25

Hejsan!


Nu har jag fixat en ny blogg, eftersom min gamla fucka ur .

Fast jag kommer no inte vara inne så mkt å skriva, för är liksom inte nån sån människa faktiskt :P

Men nån gång ibland så kommer jag nog.

_________________________________________________________________________


Jag skulle vilja tacka Miranda Engfors berg för att du satt med mej på sjukhuset igår! Du är den bästa vännen man kan ha gumman!!! Jag älskar dej grumt mkt!! <33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena Tjena! Jag är en tjej på 14 år! Gillar att sporta och hoppasatt ni läser bloggen, men jag kanske inte skriver nå ofta! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards