carolinegraahn

Alla inlägg under mars 2012

Av Caroline Grahn - 31 mars 2012 23:29

Idag har jag haft det super kul faktiskt.'

Jag har vart med 2 grymma personer i från hudik!

Sebbe och Timmy. 

Vi har vart i sportparken hela dagen och jag har räknat ut att jag var där i 5,5 timmar!!

Mit tpå dagen var det hur jävla varmt som helst. 

Fast efter ett tag vände det och vart svin kallt istället. 

Så jag höll på att frysa ihjäl när jag skulle upp till pappa på stormyra.

Det kändes som om jag inte hade några fingrar.

Sen damp ringde jag mamma, men svarade hon? Nejj, och är det ovanligt? Svar nejj..

Men tillslut runt sådär 10 kunde hon ju ringa upp..  

 Men kul har jag hafy iallafall, tack ska ni ha! 



   



Av Caroline Grahn - 31 mars 2012 11:46

Hejhej. 

Nu har jag blivit så jävla less på alla som springer runt och lyssnar på JUSTIN 24/7.

Innan hade jag inte något emot han men nu har jag jävligt mycket emot han. 

Visst han har inte gjort mej något, men det är alla jävla ungar som springer runt och lägger upp bilder över allt och tror att han ska kolla på det dom lägger upp. Vart jag än kolla ser jag nån som har sitt namn som : JustinBieber , TrueBeliber, LoveyouJustin osv. Och man ser bilder över allt. Sen statusar som kanse ut såhär: Grattis på födelsedagen justin!, jag älskar dej så otroligt mycket justin. , Jag är en true beliber Justin., Snälla kom till sverige. och mkt annat!!!

Allt är ju ett enda stor grupp tryck.  När en började lyssna på han vart det fler och fler hela tiden.  Nu lyssnar varenda liten Fjortis på skolan på justin bieber och går runt och pratar om han så dom måste tappa tungan snart. Så jävla drygt.  Han ser inte det ni skriver. Fatta det någon gång. Ni bara irreterar andra genom att lägga upp dom där statusarna hela tiden..  Håll dte innom er istället! Jag har inte en ända vän som inte lyssnar på den där toffeln.. Huga..


 

Av Caroline Grahn - 31 mars 2012 11:35


  Jagmärker ju på dej hur konstig du är mot mej. Jag känner på mej att jag snart kommer få veta sanningen.. Du är en av dom som betyder mest för mej. ' Men nu märker jag att allt du sagt har varit en ren jävla lögn. Jag förstår inte vrf alla ska hålla på att utnyttja mej hela tiden. Nu kommer det bli som förr.. Det känns.. Du bara ignorerar mej, skiter i mej och är allmänt osocial. Faan...





Av Caroline Grahn - 21 mars 2012 13:04

Tjena Tjena!

Guud vad jag hatar våran so lärare. Hade hellre badat ute i snön nu faktiskt än att ha den bitterfittan!

Hon blir sur för allt. -Ser alla fel men aldrig alltaom är rätt.

Fast skit i hon nu. 

Senare idag då vi har slutat ska jag och Miranda åka till stan . Hon ska köpa skor och jag ska vara med Tobias, hade jag och han tänkt iallafall! 

Så antagligen blir det så. Hoppas jag iallafall! 

Men annars ska jag nog vara med Miranda efter också. 

Och nu har jag börjat Träna igen också "Orientering"!

Skönt att äntligen ha börjat röra på sej!  Känner att kroppen redan blivit friskare! 

Fast nu har jga inte tid att skriva mer, nu slutar lektionen! :D 

Haa det bra alla! :D


Av Caroline Grahn - 2 mars 2012 18:16

ÅÅhh, vad har jag gett mej in på egentligen??

Det finns nästan ingen information om band medlemarna i "Dead by April". 

Vad tänkte jag med..

Nu kommer det sluta med att jag måste välja en annan grup att skriva om, nu när jag snart är klar med denna uppsattsen..

Lite less man är nu då! Efter 2 och 1/2  A4 ark så ser jag att inte alla medlemar finns med på internet.

Åhhh.

Tror jag ska försöka lite till iallafall, innan jag ger upp totalt. 

Fast kommer nog sluta med att jag skriver om sum41 istället! 

Nu ska jag fortsätta med skrivning, men kommer nog skriva om hur det gick sen!   


Presentation


Tjena Tjena! Jag är en tjej på 14 år! Gillar att sporta och hoppasatt ni läser bloggen, men jag kanske inte skriver nå ofta! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards