carolinegraahn

Alla inlägg under november 2012

Av Caroline Grahn - 1 november 2012 20:00

Halloj mina vänner, ovänner eller aliens! 


För det första kan jag inte förstå mig på folk som inte kan vara den dom är. 

Många av dem personer jag könner visar sig vara svin efter någon månad. 

Så jävla irreterande..  Varför inte vara den man är från början istället.. 

Eller som när man könnt en person i kankse åtta år. Sen när den personen träffar nya kompisar blir hon/han Helt annorlunda.  

Blir så störd på sådant folk..  

_____________________________________________________________________________

 Ny skola och nya kontakter! 

 

 

Jag har nu börjat i en ny skola,  och fått väldigt mycket nya vänner. 

Men mina gamla är ju bättre. 

Men den första av mina bästavänner har ju glidit ifrån mig helt. 

Det tycker jag är ganska synd.. 

Men har ju Elin J kvar iallafall! : )

 

Nu pallar jag inte vara här mer så hejdå Aliens! :D 




Presentation


Tjena Tjena! Jag är en tjej på 14 år! Gillar att sporta och hoppasatt ni läser bloggen, men jag kanske inte skriver nå ofta! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards