carolinegraahn

Alla inlägg under juni 2012

Av Caroline Grahn - 12 juni 2012 22:27

Hej igen såhär på kvälls sidan!

Idag har jag haft det skit kul faktiskt. Bara det att jag har bråkat som fan med den jag älskar.. Och har inte vart på sånt topp humör.. 

Och det känns som om han inte vill ha mig längre. Så jäkla jobbigt..

Men imorgon  nudå så ska jag nog träffa Amir som ör ur stolt för sitt jobb. Grattis till han!

Tror jag ska ta med cornelia in då med, så jag slipper stå vid en sån där korvkiosk själv :o

GGrymt pinsamt ju :o 

Men nu ska jag sova så det blir snabbare examen! :D Puss och godnatt :)   

Av Caroline Grahn - 12 juni 2012 16:20

Hejsan Hejsan,  Vrf ska det jämnt vara dåligt lodis väder för? 

Nu har det ju varit det nästan hela maj och juni.. Vi vill inte ha mer regn.. Ge oss sol!

Vill inte vara en jäkla vit typ som står brevid alla som hunnit vara ute i solen redan.. Jag vill ha sol, mera sol, ge mig SOL!!!!!!! :D 

___________________________________________________________________________________

Just nu så sitter jag och cornelia på altanen hemma och lyssnar opå regnet som splattrar på taket. 

Medans vi lyssnar på musik och ritar. Det är lite halv kyligt men det duger.. Och jag hatar verkligen min lilla alien till lillebror..  Han släpper ut hundarna och skyller sedan på oss som inte har rört oss från altanen idag.. HHuga. 

Nä nu ska jag fortsätta här jag , men gör nog ett till inlägg lite senare :) Hejdå :D  

Av Caroline Grahn - 11 juni 2012 21:53

Nu när du har raka bort ditt hår är du körd.. 

Du kommer inte få komma innanför min dörr,  jag tänker inte visa mig med dig när du har sådär kort hår.. Det är äckligt förfaan. Hatar sånna där frisyrer.. Jag ska färga blått hår nu med kan jag lova dig. 

Du vet inte vad lyssna är du e. 

Fan vad du ska ljuga hela jävla tiden.. 

Dra åt helvete med dig.. 

Nu ska jag inte prata med dig på ett bra jävla tag.

Av Caroline Grahn - 11 juni 2012 19:33

TjenaTjena!


Nu har jag lippt lugg, hade tråkigt en sväng och tänkte att jag skulle lippa luggn sneare än vad den var innan. MMen då satte jag fram luggen lite och såg att det var klippt i mitten, så då fortsatte jag bara att klippa till kanterna bara. 

Det vart ganska bra. Men jag vet inte ritikgt om jag passar i det än. Måste känna mig för lite nu i början.

Så kommer frmodligen ha lugg på Examen den 14/6.. 3 dagar kvar! :D

Fast kommer ju tyvärr inte att hinna ta hål i näsan innan dess..  

Men kommer bli underbart med ett långt och ärligt sommarlov! 

Sen efter lovet börar jag ju i Stan på Läro. Det kommer bli skönt och inte på samma gång.. 

Min buss går 07.05 utanför mig.. 

BLÄÄ! 


Lägger upp en bild så får ni se hur det vart.. Säg gärna vad ni tycker! :)


 

Presentation


Tjena Tjena! Jag är en tjej på 14 år! Gillar att sporta och hoppasatt ni läser bloggen, men jag kanske inte skriver nå ofta! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards